lördag 25 april 2015

April

Dags och uppdatera bloggen..
Här ligger jag med århundradets förkylning och april vädret visar sin bästa sida utanför fönstret. Jag har slutit mig i tre dagar och skaffat mig ett duktigt skavsår kring näsan. Känner mig inte det minsta samarbetsvillig med världen för tillfället. Förra söndagen tog jag fram cykeln och hela 45 km hann jag cykla före den brutala förkylningen. Idag känns det som om en ny cykeldag aldrig kommer min väg.

Annars då?

Har gjort nya tatueringar.
Besökt Stockholm. Blev sjuk på resan.
Jobbat.
Anmält mig till kilometrikisa. Insåg när jag gjorde det att det kommer att bli tufft att vinna den i år, men jag ska försöka.
Köpt skor.
Inte fastat.
Håller på med aphotoadayapril på instagram.

Har haft en medelmåttlig vinter/vår som inte kommer att gå till världshistorien.

Mera någon annan dag.

Det får bli en bild av Rainbow eftersom jag inte har andra bilder på den här datorn.

Inga kommentarer: