söndag 12 februari 2012

Seven days a week

De senaste veckorna har jag tagit igen alla de där timmarna på tåg som jag missat under de senaste åren. Spenderar 10 timmar i veckan på tåg och kommer att göra det en tid framåt. Visst får man mycket gjort på tåget också och man kan ju faktiskt sträcka på benen. Men att åka varje vecka är nog jobbigt. VR har leverat under de senaste veckorna dock. Inga märkvärda föreningar. Varför sitter jag på tåg då? Jag studerar och har lärt mig döpa, viga och jordfästa. Jag övar gudstjänster. (vilket känns konstigt för jag håller ju gudstjänster redan..men men)

Jag har äntligen fått mina bilder på min dator men det känns som om dygnets 24h inte riktigt skulle räcka till med att hinna med allting. Lite bilder på vad jag har gjort förutom suttit på tåg då..ja tänkte att jag skulle knäppa ett foto i timmen i ett dygn men det blev en vecka istället. Så här kommer min vecka 3(bättre förr än senare)

Har övat dop..

Har varit på Kyrkodagar i Vasa

Min församlings bord på kyrkodagarba ..känner ni igen duken?

Övning inför TV-gudstjänst


Öva öva öva

The holy kopieringsmaskin-använder den dagligen
Har alltså kopierat

Time to get to work


Skriva predikan

Dricka kaffe .

1 kommentar:

Marina sa...

jo den duken känner man ju nog igen :)