tisdag 14 juli 2009

Vardagstrauman

Jag har lyckats ställa in min kamera så den tar suddiga och underliga bilder. Får väl ta till manualen och försöka få nån ordning på kamera skrället.

Jag känner mig lite nere för tillfället eftersom jag försöker jobba, renovera och träffa semestrande vänner men inget vill riktigt lyckas. T jag tror att skämtet om att jag skulle träffa S först när
hon fyller 18 så börjar stämma.

Nu ska jag fara och försöka göra något av mitt jobb..

Tapeterna-dom svarta

Kameran fick spunk


Jag har blommor i vas ..bara så ni vet


3 kommentarer:

plapi sa...

Häftig tapet! =)

Unknown sa...

var kamera var ocksa installd pa"suddigt och underlig" pa BB, sa alla bilder pa S. som nyfodd ar misslyckade :( anyway, tror nog vi lyckats med en traff fore S. ar 18. kan namligen tanka mig att lamna henne ensam som ... hmmm, 16 aring ;)

plapi sa...

Hej!

Trevlig semester!

Ps. Vi har gjort helt fel:
http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&feature=player_embedded

=D

Vad sku vår vän ha sagt?! ;D